Rejestratorka Medyczna

Jeśli:

– Rozmawiając z ludźmi czujesz się jak przysłowiowa „ryba w wodzie” a dobre słowo od profesjonalnie obsłużonego klienta daje Ci satysfakcję i paliwo do działania

– Potrafisz komunikować się w sposób klarowny i precyzyjny, bez niepotrzebnego ‘lania wody’

– Jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek

– wszechstronność, cierpliwość i zrozumienie to twoje drugie imię, potrafisz sprawnie wystawić fakturę, załagodzić sytuację jeśli zniecierpliwiony klient musi poczekać 20 min. dłużej na swoją kolej i w międzyczasie     odebrać telefon i doradzić zmartwionemu klientowi, który specjalista z naszych szeregów zaopiekuję się nim najlepiej

– Masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz co zrobić żeby proces działał lepiej i sprawniej i chętnie się tym dzielisz

– Lubisz pracę przy komputerze z telefonem w ręce i nie zniechęcają Cię powtarzalne czynności

– Lubisz być odpowiedzialnym za swój kawałek ogródka, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień  i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli, innymi słowy,  jesteś odpowiedzialny 🙂

– Lubisz ludzi, a ułatwianie życia innym daje Ci autentyczną radość i poczucie sprawczości

– „Nicnierobienie” nie leży w Twojej naturze

 

To być może jesteś tą osobą której szukamy!

Szukamy bowiem pasjonatki do rozmowy z pacjentami (telefonicznej/bezpośredniej/mailowej) w naszej przychodni, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku recepcjonistki medycznej.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy kameralną placówką medyczną skupiającą w swoich szeregach pasjonatów swoich profesji: kardiologów, ortopedów, dietetyków, fizjologów i fizjoterapeutów. Wzajemny szacunek do swojej pracy i pracy innych współpracowników pozwala zająć się pacjentem kompleksowo i skutecznie leczyć różnorodne schorzenia. Wiedza, doświadczenie i ciągły głód samorozwoju ciągle poszerza nasz horyzont i sprawia, że placówka systematycznie się rozwija.

W naszej firmie kierujemy się następującymi wartościami oraz zasadami:

  1. Na pierwszym miejscu stawiamy …WSPÓŁPRACĘ ORAZ  WZAJEMNY SZACUNEK DO PRACY I PRACOWNIKÓW
  2. Równie ważne są dla nas PASJA I SAMODOSKONALENIE SIĘ
  3. Cenimy SKRUPULATNOŚĆ
  4. Oczekujemy POZYTYWNEGO NASTAWIENIA DO PRACY I SIEBIE NAWZAJEM
  5. Uważamy, że PIENIĄDZE SĄ KONSEKWENCJĄ NASZEJ PRACY

Czym będziesz się zajmować jeśli do nas dołączysz?

Centrum Diagnostyki Sportowej SPORTSLAB to placówka, która z jednej strony pomaga ludziom uporać się z bólem czy niepokojącymi objawami zdrowotnymi,  z drugiej zaś dopinguje zdrowych zawodników do szybszego osiągania swoich celów sportowych. Naszym wyzwaniem jest profesjonalna obsługa ludzi, którzy szukają pomocy w naszej placówce, w taki sposób, by czuli się odpowiednio „zaopiekowani”. Stanowisko recepcjonistki stanowi istne ‘centrum dowodzenia’  takiego procesu.

W praktyce Twoje obowiązki to:

– Będziesz obsługiwać pacjentów w sposób bezpośredni oraz telefonicznie (umawiać pacjentów na wizyty, sugerować odpowiedni proces leczenia, potwierdzać obecność pacjenta na wizycie)

– Będziesz pobierać płatność za wykonane w placówce usługi i wystawiać za nie paragony lub faktury 

– Będziesz dbać o odpowiednią dokumentację odbytych wizyt w systemie, na którym pracujemy

– Będziesz przygotowywać stanowisko pracy specjalistom, zanim rozpoczną pracę w danym dniu (zadbasz o papier w drukarce, włączysz odpowiedni sprzęt, sprawdzisz czy wszystkie niezbędne elementy są na swoim miejscu)

– A poza tym będziesz dbać o ogólny wizerunek placówki (np. jeśli w toalecie skończy się papier toaletowy, wymienisz go na nowy 😊)

– Będziesz na bieżąco koordynować grafik lekarzy, eliminować potencjalne ‘konflikty’ w kalendarzu

– Będziesz też odpowiednio koordynować proces od przyjścia pacjenta do placówki do ustalenia dalszego procesu leczenia

– Będziesz udzielać pacjentom informacji o usługach medycznych wykonywanych w naszej placówce

– A poza tym będziesz czynnie uczestniczyć w większych projektach mających na celu pozyskanie i obsługę większych grup pacjentów (koordynacja pracy przy obsłudze pacjentów dla badań naukowych, szukanie zainteresowanych współpracą grup sportowych i ich obsługa)

– Będziesz mieć też bardzo dużo przestrzeni na własne pomysły, jak jeszcze lepiej wykorzystać wspólne działania dla rozwoju naszej firmy, których to pomysłów z chęcią wysłuchamy i pomożemy je wdrożyć w życie.

Oferujemy:

pracę w zespole, gdzie każdy szanuje to co robisz, bo to co robisz jest naprawdę ważne

– wynagrodzenie „na rękę” w przedziale 3 650 zł – 4 800  zł (w zależności od doświadczenia i umiejętności) 

– jasno określoną ścieżkę rozwoju

– forma umowy: okres wdrożenia na czas określony, potem na stałe – czyli na czas nieokreślony

– czas pracy: pełny wymiar czasowy (40 godz. tygodniowo )

– praca w systemie zmianowym (8 godzin dziennie w zakresie, kiedy działa przychodnia, czyli od 8.00 do 20.00 – konkretne godziny pracy ustalimy wraz z członkami zespołu)

– wolne weekendy

Zgłoś się do nas jeśli:

zgadzasz się ze wszystkimi zagadnieniami z pierwszej części ogłoszenia

masz przynajmniej 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku

– potrafisz posługiwać się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym w mowie i w piśmie (obsłużyć anglojęzycznego pacjenta)

– czujesz się swobodnie w komunikacji z pacjentem

– szybko przyswajasz wiedzę z zakresu wykonywanych przez nas usług medycznych

– jesteś „dopasowany” do naszego zespołu i stylu bycia przychodni SPORTSLAB (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz).

Uwaga! Nie wymagamy abyś od razu wszystko potrafiła – jeśli chcesz się uczyć, to bez problemu nauczymy Cię tego, co musisz wiedzieć, aby pracować w naszym zespole.

Choć oczywiście bardzo chętnie zobaczymy u Ciebie następujące umiejętności i cechy:

–         Poprawne wysławianie się w j.polskim (fajnie, jeśli jesteś osobą komunikatywną)

–         Umiejętność komunikacji w j. angielskim (w mowie i piśmie)

–         Mile widziane są osoby zorganizowane, opanowane i dbające o porządek wokół siebie

–         Ważną dla nas cechą jest pozytywne nastawienie (optymista/realista)

Chcesz aplikować?

Jeśli nabrałeś pewności, że to właśnie Ciebie szukamy, wyślij nam swoje CV w formie .pdf wraz z odpowiedziami na trzy krótkie pytania:

  1.       Dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu, co przede wszystkim skłoniło Cię do aplikowania?
  2.       Dlaczego uważasz, że pasujesz do naszej kultury organizacyjnej?
  3.       Jaki obszar na stanowisku recepcyjnym wydaje Ci się najtrudniejszy?

CV ( wraz z odpowiedziami na powyższe pytania) należy przesłać na adres mailowy: wyniki@sportslab.pl

UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!

Kolejne kroki i etapy:

  • Jeśli złożyłeś swoje CV zgodnie z wszystkimi wymaganiami, w przeciągu 10 dni roboczych skontaktujemy się z Tobą w formie mailowej lub telefonicznej (odpowiemy na wszystkie poprawnie złożone aplikacje, niezależnie od wyniku)
0

Wpisz poniżej szukane słowo/wyrażenie i naciśnij Enter