Rejestratorka Medyczna
Jeśli:
– Rozmawiając z ludźmi czujesz się jak przysłowiowa „ryba w wodzie” a dobre słowo od profesjonalnie obsłużonego klienta daje Ci satysfakcję i paliwo do działania
– Potrafisz komunikować się w sposób klarowny i precyzyjny, bez niepotrzebnego ‘lania wody’
– Jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek
– wszechstronność, cierpliwość i zrozumienie to twoje drugie imię, potrafisz sprawnie wystawić fakturę, załagodzić sytuację jeśli zniecierpliwiony klient musi poczekać 20 min. dłużej na swoją kolej i w międzyczasie odebrać telefon i doradzić zmartwionemu klientowi, który specjalista z naszych szeregów zaopiekuję się nim najlepiej
– Masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz co zrobić żeby proces działał lepiej i sprawniej i chętnie się tym dzielisz
– Lubisz pracę przy komputerze z telefonem w ręce i nie zniechęcają Cię powtarzalne czynności
– Lubisz być odpowiedzialnym za swój kawałek ogródka, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli, innymi słowy, jesteś odpowiedzialny 🙂
– Lubisz ludzi, a ułatwianie życia innym daje Ci autentyczną radość i poczucie sprawczości
– „Nicnierobienie” nie leży w Twojej naturze
To być może jesteś tą osobą której szukamy!
Szukamy bowiem pasjonatki do rozmowy z pacjentami (telefonicznej/bezpośredniej/mailowej) w naszej przychodni, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku recepcjonistki medycznej.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy kameralną placówką medyczną skupiającą w swoich szeregach pasjonatów swoich profesji: kardiologów, ortopedów, dietetyków, fizjologów i fizjoterapeutów. Wzajemny szacunek do swojej pracy i pracy innych współpracowników pozwala zająć się pacjentem kompleksowo i skutecznie leczyć różnorodne schorzenia. Wiedza, doświadczenie i ciągły głód samorozwoju ciągle poszerza nasz horyzont i sprawia, że placówka systematycznie się rozwija.
W naszej firmie kierujemy się następującymi wartościami oraz zasadami:
- Na pierwszym miejscu stawiamy …WSPÓŁPRACĘ ORAZ WZAJEMNY SZACUNEK DO PRACY I PRACOWNIKÓW
- Równie ważne są dla nas PASJA I SAMODOSKONALENIE SIĘ
- Cenimy SKRUPULATNOŚĆ
- Oczekujemy POZYTYWNEGO NASTAWIENIA DO PRACY I SIEBIE NAWZAJEM
- Uważamy, że PIENIĄDZE SĄ KONSEKWENCJĄ NASZEJ PRACY
Czym będziesz się zajmować jeśli do nas dołączysz?
Centrum Diagnostyki Sportowej SPORTSLAB to placówka, która z jednej strony pomaga ludziom uporać się z bólem czy niepokojącymi objawami zdrowotnymi, z drugiej zaś dopinguje zdrowych zawodników do szybszego osiągania swoich celów sportowych. Naszym wyzwaniem jest profesjonalna obsługa ludzi, którzy szukają pomocy w naszej placówce, w taki sposób, by czuli się odpowiednio „zaopiekowani”. Stanowisko recepcjonistki stanowi istne ‘centrum dowodzenia’ takiego procesu.
W praktyce Twoje obowiązki to:
– Będziesz obsługiwać pacjentów w sposób bezpośredni oraz telefonicznie (umawiać pacjentów na wizyty, sugerować odpowiedni proces leczenia, potwierdzać obecność pacjenta na wizycie)
– Będziesz pobierać płatność za wykonane w placówce usługi i wystawiać za nie paragony lub faktury
– Będziesz dbać o odpowiednią dokumentację odbytych wizyt w systemie, na którym pracujemy
– Będziesz przygotowywać stanowisko pracy specjalistom, zanim rozpoczną pracę w danym dniu (zadbasz o papier w drukarce, włączysz odpowiedni sprzęt, sprawdzisz czy wszystkie niezbędne elementy są na swoim miejscu)
– A poza tym będziesz dbać o ogólny wizerunek placówki (np. jeśli w toalecie skończy się papier toaletowy, wymienisz go na nowy 😊)
– Będziesz na bieżąco koordynować grafik lekarzy, eliminować potencjalne ‘konflikty’ w kalendarzu
– Będziesz też odpowiednio koordynować proces od przyjścia pacjenta do placówki do ustalenia dalszego procesu leczenia
– Będziesz udzielać pacjentom informacji o usługach medycznych wykonywanych w naszej placówce
– A poza tym będziesz czynnie uczestniczyć w większych projektach mających na celu pozyskanie i obsługę większych grup pacjentów (koordynacja pracy przy obsłudze pacjentów dla badań naukowych, szukanie zainteresowanych współpracą grup sportowych i ich obsługa)
– Będziesz mieć też bardzo dużo przestrzeni na własne pomysły, jak jeszcze lepiej wykorzystać wspólne działania dla rozwoju naszej firmy, których to pomysłów z chęcią wysłuchamy i pomożemy je wdrożyć w życie.
Oferujemy:
– pracę w zespole, gdzie każdy szanuje to co robisz, bo to co robisz jest naprawdę ważne
– wynagrodzenie „na rękę” w przedziale 3 650 zł – 4 800 zł (w zależności od doświadczenia i umiejętności)
– jasno określoną ścieżkę rozwoju
– forma umowy: okres wdrożenia na czas określony, potem na stałe – czyli na czas nieokreślony
– czas pracy: pełny wymiar czasowy (40 godz. tygodniowo )
– praca w systemie zmianowym (8 godzin dziennie w zakresie, kiedy działa przychodnia, czyli od 8.00 do 20.00 – konkretne godziny pracy ustalimy wraz z członkami zespołu)
– wolne weekendy
Zgłoś się do nas jeśli:
– zgadzasz się ze wszystkimi zagadnieniami z pierwszej części ogłoszenia
– masz przynajmniej 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
– potrafisz posługiwać się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym w mowie i w piśmie (obsłużyć anglojęzycznego pacjenta)
– czujesz się swobodnie w komunikacji z pacjentem
– szybko przyswajasz wiedzę z zakresu wykonywanych przez nas usług medycznych
– jesteś „dopasowany” do naszego zespołu i stylu bycia przychodni SPORTSLAB (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz).
Uwaga! Nie wymagamy abyś od razu wszystko potrafiła – jeśli chcesz się uczyć, to bez problemu nauczymy Cię tego, co musisz wiedzieć, aby pracować w naszym zespole.
Choć oczywiście bardzo chętnie zobaczymy u Ciebie następujące umiejętności i cechy:
– Poprawne wysławianie się w j.polskim (fajnie, jeśli jesteś osobą komunikatywną)
– Umiejętność komunikacji w j. angielskim (w mowie i piśmie)
– Mile widziane są osoby zorganizowane, opanowane i dbające o porządek wokół siebie
– Ważną dla nas cechą jest pozytywne nastawienie (optymista/realista)
Chcesz aplikować?
Jeśli nabrałeś pewności, że to właśnie Ciebie szukamy, wyślij nam swoje CV w formie .pdf wraz z odpowiedziami na trzy krótkie pytania:
- Dlaczego chcesz dołączyć do naszego zespołu, co przede wszystkim skłoniło Cię do aplikowania?
- Dlaczego uważasz, że pasujesz do naszej kultury organizacyjnej?
- Jaki obszar na stanowisku recepcyjnym wydaje Ci się najtrudniejszy?
CV ( wraz z odpowiedziami na powyższe pytania) należy przesłać na adres mailowy: wyniki@sportslab.pl
UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!
Kolejne kroki i etapy:
- Jeśli złożyłeś swoje CV zgodnie z wszystkimi wymaganiami, w przeciągu 10 dni roboczych skontaktujemy się z Tobą w formie mailowej lub telefonicznej (odpowiemy na wszystkie poprawnie złożone aplikacje, niezależnie od wyniku)