Kultura organizacyjna

Kultura naszej firmy
Co nas charakteryzuje? Jakie wartości są dla nas ważne?

Kultura organizacyjna to taki 'styl bycia’ placówki. To zbiór wartości, które są ważne zarówno dla właścicieli placówki jak i dla wszystkich pracowników.

Zebraliśmy te zasady w 6 punktów:

1. Na pierwszym miejscu stawiamy …WSPÓŁPRACĘ ORAZ  WZAJEMNY SZACUNEK DO PRACY I PRACOWNIKÓW

2. Równie ważna jest dla nas DOBRA, 'SWOBODNA’ ATMOSFERA W PRACY

3. A także SZCZEROŚĆ i UCZCIWOŚĆ wobec siebie nawzajem

4. Cenimy CHĘĆ ROZWOJU I SAMODOSKONALENIA SIĘ

5. Oczekujemy POZYTYWNEGO NASTAWIENIA DO PRACY I SIEBIE NAWZAJEM

6. Uważamy, że PIENIĄDZE SĄ KONSEKWENCJĄ NASZEJ PRACY

Szczerze wierzymy, że SPORTSLAB to przede wszystkim ludzie, którzy tu pracują. Dlatego też starannie dobieramy każdego członka zespołu w taki sposób, żeby dokładnie wpasował się w kulturę organizacyjną naszej firmy i  zadania, które w niej wykonuje.

Cenimy współpracę oraz wzajemne wsparcie pomiędzy członkami zespołu. Oczekujemy, że każdy z Was będzie samodzielny i odpowiedzialny za swój kawałek ogródka…ale czasami chętnie zajrzy na grządkę Kolegi czy Koleżanki i sprawdzi czy może pomóc ją przekopać:)

0

Wpisz poniżej szukane słowo/wyrażenie i naciśnij Enter